Google+ Followers

Wednesday, 20 March 2013

Testimonial ESP: Bukan untuk Cantik Sahaja, Malah untuk Kesihatan Secara Menyeluruh

TESTIMONIAL 1: Lenguh-lenguh kaki dah hilang dengan ESP dengan izinNya..Alhamdulillah



Kebanyakan supplement vitamin bagai, just untuk cantik...Tapi bagi ESP ni bukan sahaja utk cantik, tp MAIN item untuk kebanyakan penyakit..

Sebelum ni, mak saya cakap..jari kaki n kaki ada lenguh2..pastu saya suruh mak minum ESP ni..
Then malam tu mak cakap, sekarang kaki da xde lenguh2 lagi..nk solat pun senang..masa tu mak baru minum 2-3 kali ESP ni ye..

Esok pagi tu,mak nak tgk apa lagi khasiat ESP ni..kalau nk cerita kat mak, takut mak xfaham, so, saya bg la ipad suruh mak tgk semua produk SHAKLEE..
Lps mak baca tu, terus mak amik 1 shake of ESP..

Utk pengetahuan semua mak saya skrg berusia 68 tahun ye..
Alhamdulillah, masih sihat.. Cuti CNY baru ni siap g holiday..

Tu dia.. Penangan ESP..Kaki da sihat..

Lepas ni mak cakap nak amik vit E plak..sb nak hilangkan jeragat..- Cik Aini Nadia Afaf (SGL)


Alhamdulillah dengan Izin Allah jua..kita hanya berusaha & berikhtiar untuk kekal sihat untuk beribadat kepadaNya



TESTIMONIAL  2 : Sakit Lutut,Tumit & Belakang Hilang dengan ESP + Ostematrix


Kongsi pengalaman my mom....umur 70 thn sakit lutut, tumit n belakang...alhamdullilah dah msk 2 month mkn esp+susu n oste....syukur mak dah tak mengeluh lg bgn tdr sakit....malah muka nya lg nampak bersih.....tq shaklee n nur lia my friend yg memperkenal nya....-Puan Yanz Jule (SGL)



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Untuk keterangan lanjut & pesanan, hubungi saya,
Puan Siti Sarah [MamaSara]
Shaklee Independent Distributor [ID: 893982]
Whatsapp/call: 019-2659019
Email: siti.sarah.zakaria@gmail.com



Post a Comment
Designed by UMIESUEstudio 2014