Google+ Followers

Wednesday, 4 June 2014

PROMOSI JUN 2014 :VITAMIN E

Assalamualaikum dan salam sayang semua..wahhh dah masuk bulan jun dah kita..pertengahan tahun 2014..sekejap je masa berlalu kan..pejam celik pejam celik dah memasuki bulan jun dah & tak lama lagi dah nak berpuasa..semua dah ganti puasa ke?hihi....

ok entry saya pada kali ini ingin mewar-warkan promosi bulan ini iaitu Vitamin E, promo yang dah lama ditunggu2 oleh semua orang...betol tak??Best wooo promosi bulan ni..

Dengan pembelian Buy 6 Free 1, customer layak mendapat:
(1) FREE MEMBERSHIP SHAKLEE (so jimat RM65.00)
(2) CASH REWARDS PADA PERTENGAHAN JULAI 2014 bernilai RM35.00 +-


Vitamin E with Grape Seed Extract


Jom kita tengok ape itu vitamin E dan kebaikannya.

√ dikenali sebagai vitamin cinta

√ Kebanyakan lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dlm menikmati hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.
Manakala wanita pula yang mengambil sekurang-kurang nya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan “sexual desires dan menikmati hubungan CINTA dengan lebih baik.

√ vitamin cantik, mengatasi masalah jerawat dan mengecutkan jerawat

√ vitamin utk ibu2 selepas keguguran akibat rahim tak kuat, (vitamin e membantu kuatkan rahim utk persediaan next pregnancy)

√ menghilangkan parut2 

√ sapu pada luka utk kurangkan kesan parut luka..juga sesuai untuk yang lepas operate untuk memudarkan parut..sapu je kat tempat luka berkenaan..

√ vitamin tinggi anti-oksidan..ia dikatakan dapat mencegah sel kanser atau melambatkan pertumbuhan tumor 

√ mengurangkan masalah katarak dan penglihatan

√ ambik 2 bj sehari bagus utk kesihatan jantung (mengurangkan risiko sakit jantung) & mengurangkan tekanan darah tinggi

√  dikatakan membantu wajah kita kelihatan muda. Ini kerana vitamin E membantu melambatkan proses penuaan. Awet muda gitew :-)

√ Vita E juga kaya dengan Selenium yg membantu memberikan mutu sperma yg lebih baik & kuantiti yg lebih byk kepada lelaki..para suami yang mempunyai masalah kesuburan disarankan mengambil vitamin E setiap hari..In Shaa Allah sangat membantu dalam masalah kesuburan.. 



More info, contact me:
Siti Sarah Zakaria
Whatsapp: 019.2659019 (Sarah)
Shaklee Independent Distributor
COD:  BANDAR BARU BANGI, KAJANG, SEMENYIH, PUTRAJAYA, SERDANG, SERI KEMBANGAN
PENGHANTARAN KE SELURUH MALAYSIA & LUAR NEGARA

Designed by UMIESUEstudio 2014